Odine With Love

Odine With Love

marți, 24 mai 2011

~ Te iubeam ~

Te iubeam cu inima de roua
Te iubeam cu dor de luna noua 

Insa tu m-ai lasat tacerii
Si-ai plecat in ceasul serii.

Tremura o lacrima sub pleoape
Suspinau nelinistite ape
Eu speram,pasii tai
Sa-i aud tot mai aproape 

Te iubeam,si credeam in tine
Iar acum te intorci la mine
Sa uitam,tot ce-a fost ieri
Sa cladim impreuna noi primaveri 

Te iubeam ca pe-o zi cu soare 
Te iubeam,visul meu cel mare
Te iubeam si te-asteptam
Noaptea mea s-a sfarsit iti urez bun-venit.

Te-ai intors din drumul tau de ceata
Te-ai schimbat,ai umbre-adanci pe fata
Ai gresit,dar iti ceri iertare
Si tristetea mea te doare.

Nu stiai de lacrimile mele
Eu visam,in clipele mai grele
Că noi doi ne plimbam
Prin padurile de stele

Te iubeam si credeam in tine
Iar acum te intorci la mine
Sa uitam,tot ce-a fost ieri
Sa cladim impreuna noi primaveri

Te iubeam ca pe-o zi cu soare
Te iubeam,visul meu cel mare
Te iubeam si te-asteptam
Noaptea mea s-a sfarsit iti urez bun-venit

Impreuna suntem,daca-i sti cat doream
Glasul tau…. 
Ochii taï….
I-asteptam…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu