Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 13 martie 2013

~ Ai grija de tine iubire ~


      Ai grija de tine iubire, ai grija de inima mea de tot ce a fost si ce a insemnat odata. Ai grija de fiecare drum pe care am calcat in trecut si am lasat o urma. Ai grija de lumina diminetii care te va privi, pentru ca acolo voi fi eu.
     Ai grija de fiecare zgomot sa nu il tulburi pentru ca atunci eu iti voi vorbi si o sa ma auzi. Sa ai grija de fiecare fluture sau mica zburatoare, pentru ca in ea o sa fie cate putin din mine. Ai grija de fiecare mugure de floare pentru ca prin el eu voi incerca sa iti smulg un zambet. Ai grija de fiecare frunza sa nu moara mai curand de cat ii e dat sa traiasca, pentru ca prin ea eu voi incerca sa traiesc.
     Ai grija de fiecare val al marii care va lovi tarmul, caci atunci cand marea va fi involburata inseamna ca imi e dor de tine. In clipa aia, da-ti hainele jos si aruncate in ea pentru ca acolo voi fi eu si asa iti voi saruta trupul si imi va mai trece de dor.
     Ai grija de chipul tau pentru ca acolo mana mea a lasat binecuvantare. Ai grja de ochii tai caci prin ei eu voi vedea lumea si nu mai vreau sa planga, pentru ca atunci imi vei sfasiia sufletul.
     Ai grija de tine iubire, pana in clipa in care ne vom intalni, intr-o alta dimensiune, intr-o alta viata, caci in asta nu ne-a fost dat sa ne traim dragostea.
      Sa ai grija de tine si sa sti ca in fiecare noapte, undeva pe cer va aparea o stea, aia va fi steaua ta, voi fi eu. Sa ai grija sa nu ii mai promiti ca va fi bine, sa nu ii mai promiti iubire vesnica, caci in clipa in care nu o vei mai privi, se va stinge. Si atunci sa sti ca pe cer a murit o stea, o stea care a iubit mai mult ca orice un muritor si s-a stins din dragoste si a renuntat la eternitate pentru o noapte de iubire.
     Sa ai grija de tot ce inseamna viata si respira, caci prin viata traieste dragostea, cea datatoare de speranta a zilei de maine, cea care saruta inima din trup printr-o simpla atingere. ~
                          ~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu