Odine With Love

Odine With Love

joi, 21 martie 2013

~ Am sarutat mana calaului ~


      Am vazut fata calaului, cel ce se ascundea in spatele mastii. Am crezut ca figura lui ar trebui sa fie transfigurata de la durerile atator suflete care au fost ucise si pe care le-a privit in ochi cum mor.
       In schimb ochii calaului erau atat de limpezi si senini, de parca asta era o datorie pe care el a fost insarcinat sa o duca la capat. Am sarutat mana calaului. Am sarutat-o cu atata drag si iubire, caci nu stiam ca va mai lovi inca o data. Am crezut in ceea ce a spus el, ca din acea clipa s-a terminat.
    Calaul ar trebui sa ucida, dupa ce vinovatul a fost judecat si trimis sa isi ispaseasca pedeapsa. In schimb calaul meu cauta suflete inocente, acelea ce cauta iubire, pe care le trimite la moartea sufleteasca.
     Am sarutat obrazul calaului si mi-a zambit de parca stia ca asta imi va ramane in minte pentru clipa injunghierii. Am sarutat buzele lui si m-a lasat sa vad cum arata Raiul, dincolo de lume. I-am sarutat inima, am auzit cum bate si am realizat un lucru, ca e doar un OM. Ca a ales acel rol la inceput din placere proprie, iar acum e prins in vartejul asta si nu se mai poate opri.
       Am strans in brate la final calaul si i-am urat sa aibe grija de el, dar din clipa aia nu am mai simtit teama, ci doar mila. Si mi-am promis mie, ca nu voi mai permite calaului sa ma poata atinge cu nimic si ca niciodata nu ma voi transforma in calau. Si ca orice rana va incerca sa imi provoace, il voi ierta si il voi iubi in continuare, pentru ca el nu vrea sa ucida trupuri, ci inimi, vrea sa ucida iubirea din inima.
      Nici un calau nu poate ucide ceea ce Dumnezeu mi-a pus in suflet. Nici un calau nu se poate transforma in diavolul de suflete cat timp nu ii permiti sa intre acolo si sa ucida. Aveti grija de iubirea din voi, pentru ca ea este cea care va tine in viata, ea este cea care va arata ca exista drum dincolo de orice zid si ca orice calau, nu e altceva, decat un om. In voi nu exista moarte, ci aripi. ~
                                  ~ Odine ~

4 comentarii:

  1. in filmul asta nu moare nimeni, iar rolurile sunt si ele interschimbabile, raul e doar motorul si calea spre lumina, altfel am orbecai in inconstienta...artistic insa e ok:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact dar drumul pana acolo e lung si de foarte multe ori se rataceste :)

    RăspundețiȘtergere