Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 16 martie 2013

~ Fluturii se nasc in zori ~


~ Plimba-ti palma-n parul meu
Si pan’la suflet vei ajunge,
Iar de-atunci ma vei privi mereu,
Cum aripile te vor atinge.

Cu ochii-nchisi iti voi canta
Si cu buze grele si tematoare,
Ca nu o vad zambetul de pe fata ta
Si privirea n-o sa ma-nfioare.

Si nu spune nici un cuvant,
Imi voi vorbi mie in minte,
Caci cuvintele se pierd in vant
Si nimeni nu le ia aminte.
 
Si in somn alaturi imi vei fi
Iar din bezna va deveni lumina,
Te voi simti si voi iubi
Ca pe iubirea mea divina.


Si  fluturi vor intra sub piele,
Iar tu imi vei fi alaturi,
Si-n somn si-n lumile reale
Nu voi simti decat fluturi, fluturi.

Aripile lor se vor umfla,
Sufletul il va inalta spre sori,
Vor falfai vor gadila,
Caci fluturii se nasc in zori.

Si timpul nu va vrea sa spuna-n fata
Cand dragostea s-a intamplat,
Caci nu mai are rost in viata
Decat sa invatam, sa iubim, cu-adevarat. ~

                           ~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu