Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 27 martie 2013

~ Scara catre tine ~


~ Daca ar exista o scara catre Rai
As putea urca printre nori doar sa te vad.
As trage adanc aer in piept si mi-as intinde bratele
Sa incep ascensiunea mea catre cerul atat de albastru.

Si fiecare pas ce il fac ma gandesc la tine,
Fiecare pas ce il iau, il tin in memorie
Si cu ca turc mai sus cu atat amintirile devin mai puternice ;
In zilele cand erai cu mine.

Scarile sunt interminabile si se continua in spirala,
Pana sus la nori si mai sus de ei,
Dorul meu te gaseste si e alaturi de tine,
Si imi umple inima cu pura si sincera dragoste.

Privind dincolo de mine vad o lumina frumoasa,
Si acel chip ce sta dincolo de usa,
Inima mea a inceput o cursa si continua sa urce,
Impreuna acea lumina si cereasca stralucire.

Anticiparea pe care o simt in mine,
Imi face inima sa tresara de incantare,
Intr-o zi voi sta in fata celui ce il iubesc,
Unde rasaritul nu va gasi cale catre noapte.

Pana la final, deasupra a toate si tot voi ajunge in Rai,
Si acolo vei veni sa ma saluti si sa ma iei in brate,
Cu zambetul de pe chipul tau si dragostea din inima ta,
Vom trai in Paradis pentru totdeauna, iubirea. ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu