Odine With Love

Odine With Love

duminică, 10 martie 2013

~ Suflete pereche ~


~ Dă-mi obrazul să-l sărut,
Să simt mirosul pielii tale,
Căci am așteptat atât de mult,
Iubirea să mi te aducă-n cale.

Dă-mi ochii tăi să îi ating,
Așa cum i-am văzut în vise,
Și niciodată să nu mai plâng,
De dorul dragostei promise.

 Dă-mi mâinile ce le-am dorit,

În brațe să mă strângă,
Acolo unde m-am odihnit,
Într-o altă viață lungă.



Și-n viața asta-am așteptat
Să mi te scoată-n al meu drum,
Celui ce veșnic m-am rugat
Dumnezeului cel drag și bun.

Dă-mi inima și pieptul tău
Să-mi pun capul să mi-l odihnesc,
S-adorm să mă cufund în visul,
Universului ceresc.

S-ascult cum inima îți bate în piept
Să-mi ostoiască dorul de iubire,
C-atâta m-a lăsat s-aștept
Să mă îndrept spre fericire. 


Și inimile noastre amestecate,
Să bată iar la unison,
Cum băteau îngemănate,
Pe crupa unui unicorn.


 Iar Universul ce-ocrotea odată
O dragoste atât de veche,
Va face o mică planetă
Din două suflete pereche. ~ 
~ Odine ~

2 comentarii:

  1. Hei ! Frumos articol , ai o leapsa de la mine :http://lovingpicz.blogspot.ro/2013/03/leapsa-de-primavara.html
    Imbratisari ! >;d<

    RăspundețiȘtergere