Odine With Love

Odine With Love

vineri, 24 mai 2013

~ În altă viaţă ~



~ De-o să mai învii în altă viaţă vreodată,
În înger aş vrea să mă prefac,
Să te caut în lumea asta toată,
Să te găsesc şi tot ţie să îţi plac.


Să-ţi fiu umbră la fiecare pas,
Şi aripile mele să te protejeze,
Să te scot mereu din orice impas,
Iar noaptea fiinţa-mi să te vegheze.


Şi orice durere a ta să fie luată,
Smulgandu-mi o pană din mine,
Iar calea să-ţi fie bătătorită,
De ale mele palme fine.

Să contruiesc pentru tine-o punte,
Cu sărutul lung al eternităţii,
Iar vocea mea mereu sa cânte,
De dragul tău şi al dreptăţii.



Când îţi vei găsi fericirea,
Voi deschide larg braţele,
Atunci voi părăsi omenirea,
Smulgându-mi aripile.

Şi de-oi mai atinge iar pământul,
Într-o viaţă viitoare,
Ne vom contopi cu gândul,
În iubiri nemuritoare. ~
~ Odine ~





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu