Odine With Love

Odine With Love

joi, 9 mai 2013

~ Sacrificiul ~


~ Am aprins pentru tine luna,
Cu întrerupătorul inimii mele,
Să ne vegheze cu lumina divină
Şi cu cerul plin de stele.


Am dat soarelui foc,
Cu scânteia din inima mea,
Să fie mereu la mijloc,
Să nu ne stingem, chiar de-om vrea.

Iar dacă destinul ne va arunca,
Departe în lumea largă,
Dorul mă va sfârteca,
Cât voi avea viaţa de lungă.

Iar tu vei avea fericire,
Primită din durerea mea,
Şi-ţi vei clădi altă iubire,
Unde mi-ai îngropat dragostea.
 

Iar dacă vom mai reuşi vreodată,
Să dormim îmbrăţişaţi,
Luna se va aprinde îndată,
Şi vom fi de stele alintaţi.

Iar pe locul ce era acum un timp,
Iubirea mea ce strălucea,
Să duci un braţ de flori de camp,
Să nu o uiţi, iubirea mea. 

Când singur îţi sacrifici soarta,
Şi vrei să laşi o moştenire,
Te-ngropi in tine şi închizi poarta,
Să-i dai iubirii, o iubire. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu