Odine With Love

Odine With Love

duminică, 19 mai 2013

~ Trimit dorul ~


~ Mă uit la fluviul care curge lin,
Şi ştiu că duce până la tine,
Iar dorul îmi presară doar pelin,
Şi mă înveninează cu amărăciune.

Mi-e inima prinsă în cleşti de raci,
Şi simt cum în piept mă strânge,
Parcă e legată de araci,
Şi încătuşată între chinge.

Mă rog ca apa care trece,
Să te găsească-n locul meu,
La picioare să-ţi alunece,
Ca sluga-n faţa unui zeu.

Să te-mbrăţişeze în înot,
Să îţi sărute trupul,
Să-ti dăruiască ea, ce eu nu pot,
Să îmi calmeze năduful.

Şi-atunci să şti dragă iubite,
Că nu apa, ci eu te ating,
Şi a venit să te sărute,
Ca un pic din dorul meu să-l sting.

Căci poate pentru tine s-a stins totul,
Din ceea ce era odată o mare iubire,
Şi a lăsat în spate doar potopul,
Dezastru-n suflet şi dezamăgire. 

Şi-mi trimit dorul la tine,
Să faci tu ce vrei cu el,
Să îl simţi printre suspine,
Cum am în inima măcel.

Ca să vezi cum mă scufundă,
În adâncurile învolburate,
Şi toată fiinţa mi-o cufundă,
În Iadurile nesăturate.~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu