Odine With Love

Odine With Love

vineri, 19 iulie 2013

~ Câte doruri port în mine ~

~ Atâtea doruri port în mine
Că nici oceanul nu le-nghite,
Stau agăţate ca un ciorchine,
De sentimente chinuite.


Iar greutatea lor apasă,
Pe inima prea obosită,
Şi durerea nu mă lasă,
Făcând o viaţă părăsită.

Doruri grele apăsătoare,
De-aţi pleca ce bine-ar fi,
Aş scăpa de-ncătuşare,
Spre zări albastre argintii.

Şi-ar zbura ca o nebună,
De la răsărit pân-la apus,
Mi-aş pune pe cap cunună,
Din flori şi-aş fi îngerul supus.

Dar dorurile nu mă lasă,
Nu mă scapă din a lor gheară,
Şi mai rău şi greu m-apasă,
Să-mi scoată inima afară.

Când în piept nu va mai bate,
Cât s-a chinuit neîncetat,
O inimă s-a stins din dragoste,
De câte doruri a purtat. ~
~ Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu