Odine With Love

Odine With Love

duminică, 7 iulie 2013

~ Creatorul meu ~

~ Când îmi sorbeai cuvinte de iubire,
Îmi absorbeai şi sufletul din mine,
Ca pe un vin de viţă nobila,
De tine-am fost băubilă.


Iar eu m-am scurs în vena ta,
Ca o licoare ce-aştepta,
Să mă topesc şi să te rog
Eu să fiu singurul tău drog.

Dar drogul tu ai devenit,
Întregu-mi trup a-nţepenit,
De dorul tău, de dragul tău,
Şi într-un singur loc să stau.

S-aştept să sorbi iubirea ce o port,
Căci altfel simt că sunt un mort,
Ce explodează de iubire,
De parcă-mi eşti o prelungire.

Şi doar sărutul tău să mă-nvie,
Şi să trăiesc în evlavie,
Să nu mai laşi dezordine,
Luând şi aerul din mine.

Căci mi-ai luat şi aerul din piept,
Ca să mă faci să te aştept,
Pe buze să-mi porţi sufletul,
Stăpânindu-mi inima şi trupul.

Tu mă dobori, tu mă creezi,
Tu eşti cel care mă sculptezi,
Tu îmi eşti moarte, îmi eşti viaţă,

Eşti Demiurgul ce mă înalţă. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu