Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 17 iulie 2013

~ Eşti muza mea ~

 ~ Eşti muza mea din poezii,
Deşi n-o spui, însă o ştii,
Cu ochii verzi albaştrii ce privesc şăgalnic
Şi zâmbet de copil zburdalnic.

Tu eşti cel care mă inspiri,
În poemele nopţilor cu dor,
Îmi eşti timpul dintre clipiri
Şi lacrima ce se scurge pe obraz uşor.

Îmi eşti zâmbet şi durere,
Îmi eşti sufletul pereche,
Îmi eşti vise efemere
Ce vin dintr-o viaţă, mult mai veche.

Eşti muza mea şi din creion,
Te creez aşa cum te doresc,
Să fi vânătorul de pe Orion
Şi punctul de reper ceresc.

Te pictez cu mâna mea,
Aşa cum te iubesc doar eu,
Cum mă-deamnă dragostea,
Şi aşa vei fi mereu.

Îţi dau chip pe o coală de hârtie,
Îmbrăcându-te în stofa ţesută cu litere,
Te alcătuiesc din rime într-o poezie,

Căci tu eşti muza mea, creată din iubire. ~
 ~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu