Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 13 iulie 2013

~ În pumnul tău ~

~ Trăiesc rănită-n pumnul tău,
Precum gândacelul din poezie,
De când zborurile mi se intersectau,
Cu tine într-o iluzie.

De-atunci aştept din nou să zbor,
Aripile să se înalţe înspre soare,
Şi sper să pot pân-o să mor,
Să îţi mai dau o îmbrăţişare.

Dar tu mă ţii atât de strâns,
Şi nu îmi dai drumul deloc,
Nu îţi pasă de-al meu plâns,
De parcă totul e un joc.

Şi nu îţi pasă de-o să mor,
De mâna ta rănită,
Căci îmi eşti durul posesor,
De zbor şi soartă prăbuşită.

De ce m-ai prins în pumnul tău,
Strângându-mi inima cu nepăsare,
Când buzele mele îţi sărutau,
Şi urmele de tălpi murdare?


Am vrut doar sincer ca să fii,
Să ne înălţăm spre nemurire,
Cu zboruri mândre sidefii,
Şi-o mare de iubire. 

Eliberează-mă din pumnul tău,
Iubirea mea străină,
Şi-o să îţi aduc un curcubeu,
Din lumea cea divină.~
~ Odine ~ 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu