Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 10 iulie 2013

~ Se rup genunchii ~

~ Se rup genunchii de atâta greutate,
Ce-apasă pe inima ruptă în două,
Şi cad în rugăciune, cu oasele toate,
Că sufletul e plin de spinii de rouă.

Şi lasă urmă în locul unde cad,
Rugându-se pentru o inimă stricată,
Să iasă din locul crud din Iad,
Şi să devină, o inimă curată.

Aşa mă rog eu pentru tine,
Să-ţi cureţi inima de murdărie,
Să fiu umărul ce te susţine,
Chiar dacă m-ai aruncat în sihăstrie.

Iar de o să-mi ceri sângele ca jerftă,
O să-mi tai venele rupte de lavă,
Ce trec prin inima-mi devenită-amorfă,
Să mă eliberez, să nu mai fiu o sclavă.

Iar lacrimile-mi vor spăla pământul,
Ce se varsă în stropi de rouă milioane,
Şi-o să mă rog pentru tine-n schitul,
Unde plâng şi sfinţii din icoane. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu