Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 20 iulie 2013

~ Te-am visat noaptea trecută ~

~ Iar te-am visat noaptea trecută,
Cum lângă mine tu stăteai,
Într-o linişte-absolută,
Cuvinte calde îmi spuneai.


Mă-ncurajai să pot să trec,
Peste depărtarea care roade,
Căci între noi atâtea se petrec,
Şi curg lovindu-ne-n cascade .

Am încercat să pot să-mi ţin,
Lacrimile atât de sugrumate,
M-ai sărutat pe obrazul fin,
Şi mi-ai dat părul pe spate.

Ai şters lacrimile ce nu conteneau,
Să curgă în jos domoale,
Iar mâinile tale îmi ştergeau,
Obrajii uzi de lacrimi inegale.

Şi-un zâmbet slab mi s-a ivit,
În colţul buzelor sărate,
Pe care-apoi mi le-ai strivit,
Cu săruturi apăsate.

Ochii brusc mi s-au deschis,
Şi am văzut o pernă neocupată,
Ce te aşteaptă, nu doar în vis,
Ci în viaţa toată.

A trebuit să mă trezesc,
Să-nfrunt o altă zi fără tine,
S-aştept din nou să aţipesc,
Să te am lângă mine. ~
~ Odine ~





Un comentariu:

  1. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    *******
    Buna ziua I'am Chris Din Franța!
    Acesta nu este un "spam"
    Aveți un blog minunat pe care îl consider a fi înregistrat la nivel internațional Blog dicționar. Vă va reprezenta țara
    Vă rugăm să vizitați următorul link și comentarii blog-ul Numele tau
    Blog Url
    Locul de operare de țară în comentariul de sesiuni ce vor fi adăugate în lista de Țară
    Pe partea dreaptă, în "lista verde", veți găsi toate țările și, dacă faceți clic pe ele, veți găsi numele de blog-uri din această țară.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Blogging fericit
    Înregistrare pentru "director" blog, sunt gratuite.
    Vă cerem doar să urmați blog-ul. Vă mulțumim pentru înțelegere

    RăspundețiȘtergere