Odine With Love

Odine With Love

luni, 11 august 2014

~ Surprinde-mă ~

~ Există o mulțime de femei, însă niciuna ca mine,
Eu sunt doar una, nu mai multe
Nu am un caracter, am multitudine de caractere.
În corpul meu dorințele se nasc,
În corpul lor, dorințele mor. 
Nu e nicio grabă, nici o virgulă,
Corpul meu are nevoie de mirosul tău, 
De cuvintele tandre, de tăcerile noastre
Atât de intime, intense, 
De gustul tău, de ochii tăi,
Acolo unde mă pierd ca să mă regăsesc.

Fără tine sunt ca un om sărac,
Cu tine sunt opusul din mine.
Nu îmi refac viața din resturi 
Ci îmi țes viața din ele.
Nu sunt nimic, eu sunt tot,
Nu sunt simetrie și rimă,
Sunt poveste, partea ta de poveste, 
Senină, dulce dar în același timp sălbatică și violentă,
Atunci când toate simțurile sunt accentuate și nu mai exista nici un control.
De tine are nevoie focul care arde în trupul meu,
Ce îmi mistuiește într-un mod tiranic sufletul
Și mă topește până devin incandescentă
Iar orice zgomot, cât de mic, este o nouă fantezie...
Așa că nu aștepta permisiunea mea ... 
surprinde-mă! ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu