Odine With Love

Odine With Love

duminică, 1 februarie 2015

~ Reflexia ~

~ Îți propun să ne uităm în oglindă 
Și să vezi că imaginea ce se reflecta din noi ... 

Vezi cum fiecare din celulele noastre
Pot trece dincolo de oglindă
Și ocupă tot spațiul emanând iubire?

Privește reflecția viselor mele
Ca niște fâlfâieli de fluturi în stomac
Ce se transformă, atunci când tu,
Invadezi sângele meu care fierbe
Și ajungi în mucoasa inimii cu impulsul unui torent.
Privește cum dansez pentru tine,
Sub lumina caldă a lumânării,
În timp și spațiu,
Ca paiele uscate în bătaia vântului,
Tremurând de durere și recreând bucuria,
Că tu ești reflexia mea în oglinda vieții mele.

Privește cum invadezi corpul meu
Cu o tandrețe necunoscută,
Suavă, tăcută
Și dornică de a lăsa parfum pe pielea mea.
Cum spuma valului de iubire îmi umple inima
Ca un vânt cald care mă învăluie
Atunci când visezi alături de mine
Aprinzând focuri în gândurile mele
Și făcând miile de fluturi
Să-mi provoace frisoane
Ca un curcubeu duios de dragoste.
Privește-mi ochii de femeie,
Care înlăcrimați te adoră,
Ca pe Zeul din Olimp coborât pe pământ. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu