Odine With Love

Odine With Love

marți, 31 mai 2016

~ Nu vei ști niciodată cât te-am iubit ~

~ Nu vei ști niciodată cât te-am iubit și cât te-am invidiat pentru felul indiferent cu care ai privit iubirea,
Nu vei ști niciodată cât te-am iubit, pentru că nu ai suferit niciodată cât am suferit eu,
Nu vei ști niciodată cât te-am iubit, pentru că te iubesc de departe și, fără să știi ai fost mai ușor de iubit,
Nu vei ști niciodată cât te-am iubit, pentru că egoismul meu a fost atât de mare, încât nu aș putea să te împart,
Nu vei ști niciodată cât te-am iubit și că am ales să fiu doar a ta și fără a îmi cere tu asta,
Nu vei ști niciodată cât te-am iubit, pentru că mereu mi-am expus inima în fața ta fără a îmi fi teamă că mă vei răni,
Nu vei ști niciodată cât te-am iubit, pentru că iubești femeile frumoase și de asta m-ai confundat cu atât de multe,
Nu vei ști niciodată cât te-am iubit, pentru că niciodată nu a fost doar una, ci mereu au fost mai multe,
Nu vei ști niciodată cât te-am iubit, pentru că admirația față de tine, nu a fost aceiași cu a ta față de mine,
Nu vei ști niciodată cât te-am iubit, pentru că m-ai văzut și fericită și tristă și nu ai făcut nimic,
Nu vei ști niciodată cât te-am iubit, pentru că nu ai înțeles că destinația inimii mele ai fost mereu tu,
Nu vei ști niciodată cât te-am iubit, pentru că astăzi deși m-am schimbat, în esență, încă ești marea mea iubire,
Nu vei ști niciodată cât te-am iubit, pentru că nu ai știut niciodată cine am fost. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu