Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 6 iulie 2016

~ Nebunia mea se potrivește perfect cu nebunia ta ~

~ Mi-aș dori să fiu un nor trecător,
Ce cară în el zile ploioase și aer curat,
Aș vrea să am ochii tăi care să mă urmărească în Rai,
Iar dorințele tale către mine să plutească.
Mi-aș dori să pășesc spre tine cântând cântecul stelelor,
Să mă vezi un nor în zilele toride și să dispar când răsare luna.
Mi-aș dori să fiu imaginea albă a pânzei,
Pe care toți pictorii își încep capodopera,
Aș vrea să fiu ploaia care desface cerul
Și îți umplu plămânii cu mirosul de apă proaspătă.
Mi-aș dori să-ți ating pieptul într-un alt mod,
Așa cum păsările ating cerul în zborul lor,
Cum vinul atinge interiorul tău,
Să mângâi gândul, așa cum îl atinge timpul,
Aproape fără mișcare, dar aterizează în piept în formă de floare.
Mi-aș dori atât de multe pentru tine și cu tine,
Tu, cel care populezi interiorul pielii mele,
Cel care îmi recolorezi amintirile fragile.
Dar tu, să nu mă întrebi cine sunt,
Pentru că nu voi știi ce să-ți răspund,
Eu doar pictez ceea ce e în sufletul meu.
Eu sunt eu și mă ofer ție chiar dacă doare,
Pentru că doar iubirea deschide porțile,
Trece praguri și șterge durerea.
Am ajuns să te iubesc și când dorm,
Când mă trezesc, când scriu, când mănânc,
Când plâng, când râd, când te recitesc,
Când expir, când trăiesc și o să te iubesc și când am să mor,
Te iubesc în nebunia mea care se potrivește perfect cu nebunia ta,
Cu fiecare detaliu, sub cerul înstelat, cu toate flăcările ce le simt în mine! ~
~ Odine ~

4 comentarii:

  1. IUBINDU-NE CA DOI NEBUNI...
    Iubesc această minunată nebunie,
    Ce te-a cuprins și vad că mă cuprinde,
    Ea este ca o apă pură, ca o apă vie,
    Ce circulă prin corp... și dorințe ne aprinde.

    Dorințe ce nu pot fi stăvilite,
    Dorințe ce ne tulbură gândirea,
    Luând chiar hotărâri pripite,
    Dar, dragostea a fost menirea...

    Și uitându-ne in ochi, unde dorințele erau deschise,
    Văzut-am în ei, plăceri de care am știut
    Și am crezut, că nu pot fi atinse,
    Iar acum ne pare rău, că astfel am crezut...!

    Tu mă iubești in nebunia ta, care-mi dă fiori,
    Fiind o dragoste ce-i numai pentru mine,
    Eu, cel care te iubește, n-am să te las să mori,
    Căci sunt nebun... și voi muri cu tine...!

    Vali M. ( 06.07.2016 )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Superbă poezia :). Dragostea e menirea noastră a tuturor și e păcat că ne pierdem în detalii inutile în loc să iubim. O noapte de vis, plină de iubire :).

      Ștergere
  2. Mulțumesc pt apreciere,dar și pt permisiunea de a posta ! Trairile tale exprimate prin cuvinte, mă inspiră și atunci...uit ca nu sunt pe pagina mea ! Fii binecuvântată! 🌹 🌹 🌹

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu drag :), iar dacă trăirile mele sunt inspirație și micul meu univers, așa cum numesc eu blogul, este deschis să dai frâu liber cuvintelor tale. O zi plină de iubire!

    RăspundețiȘtergere