Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 3 martie 2012

~ Sunt fericita ~


~ Sunt atat de fericita cand iti e dor de mine,
Cand inima ta o vrea pe a mea,
Cand nu exista nici un sens al timpului,
Cand esti cantecul meu,
Ce se canta atat de usor.
Nimic mai mult de spus,
Nimic altceva de facut,
Si sunt atat de albastra,
In linistea mea,
Cand sunt treaza in noapte.


Sunt atat de fericita,
Cand ajungi la mine,
Cand sufletele noastre se aliniaza
Nu e cuvant mai sublim.
Esti armonia mea
In oceanul asta imens
Vrei sa fi in inima mea
Sa ii asculti dragostea si dorul,
Cu care iti striga numele,
Si sa ii stergi durerea.

Sunt atat de fericita
Cand ma saruti,
Cand ma imbratisezi,
Cand ma aduci in nebunie,
Sa te vreau si mai mult
Si nici nu realizezi cat de mult !
Tu poti opri ploaia,
Si imi poti striga numele, doar tu
Cand stergi orice urma de durere.
Sunt atat de fericita,
Cand esti alaturi de mine,
Si oriunde as fi,
Esti tot ceea ce am nevoie,
Pentru ca atunci sunt fericita. ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu