Odine With Love

Odine With Love

vineri, 28 februarie 2014

~ Cât de mult te iubesc? ~ (Poem de dragoste XV)

~ Te iubesc cu o statornicie,
Care îndură trecerea anilor.
Te iubesc cu o bucurie

Care supune toate îndoielile şi temerile.
Te iubesc cu o sinceritate 

Care s-a născut în inima mea.
Te iubesc cu convingerea calmă
Că nu ne vom despărţi niciodată.
Te iubesc cu încrederea,
Că nici o forţă pământească nu ne poate desprinde unul de altul.
Te iubesc cu certitudinea
Că te voi preţui toată viaţa.

Te iubesc cu smerenia,
Celui care a fost binecuvântat.
Te iubesc cu respectul, 
Că îţi voi aprecia fiecare cuvânt.
Te iubesc cu o fervoare,
Care nu se va putea inversa.

Te iubesc cu cea mai adevărată dragoste,
Pe care poeţii o pot pune într-un vers.
Te iubesc pentru că simt
Că inima mea nu mai este în frig.
Te iubesc pentru că de fiecare dată când mă uit în ochii tăi ,
Ştiu că locul meu e lângă tine.
Te iubesc pentru că am aşteptat prea mult să vii
Şi că tu eşti locul meu de acasă.
Te iubesc pentru că acesta este adevărul,
Că Tu eşti parte din inima mea.
Te iubesc pentru că tu eşti primul meu gust,
Dintre cele mai dulci sentimente pe care le-am cunoscut
vreodată.

Te iubesc căci tu îmi eşti locul de siguranţă,
Într-o lume atât de rece şi crudă.
Eşti hainele mele, adăpostul meu
Şi că fiecare zâmbet îţi aparţine.
Căci pentru tine am venit pe această lume,
Iar dacă Dumnezeu mi te-ar lua,
Aş îngheţa şi m-aş preface în stană de piatră,
Te iubesc necontenit și fără tine nu aş mai putea să trăiesc,
.... Atât de mult te iubesc..... ~
 ~ Odine ~

Un comentariu: