Odine With Love

Odine With Love

duminică, 4 februarie 2018

~ Vreau să facem... o ”dragoste”! ~

~ Vreau să mă privești direct în ochi,
Să-mi atingi ființa, să-mi atingi buzele cu degetele,
Să mă săruți, să ne topim într-o legătură eternă.
Vreau să inspir mirosul pielii tale care o emană
Și să-mi rămână în minte pentru totdeauna.
Vreau să te iubesc diferit, 
Fără temeri, fără rezerve, fără limite sau granițe,
Făcând cu tine asta într-un fel pe care nu l-ai făcut cu nimeni altcineva!
Nu sex este ceea ce vreau să fac, nu asta e ceea ce vreau,
Vreau să mă îndrăgostesc, să te îndrăgostești de mine, 
De zâmbetul meu, de privirea mea, de vocea mea ...
Să-mi iubești lucrurile nebune, 
Să nu îți fie teamă de grijile mele, de dorințele, sau de temerile mele ...
Să-ți păstrezi calmul la izbucnirile mele , prostiile și răfuielile mele ...
Să mă simțit cu toate simțurile ...
Să știi să-mi prețuiești fiecare defect, să mă iubești cu totul ...
Să mă asculți și, în același timp, să accepți și să-mi înțelegi tăcerile mele 
care le citești în privirea mea ...
Să te îndrăgostești de sufletul meu liber, de inima mea, 
Să exite mai mult de un motiv, să rămâi, să ne găsim împreună ...
Iar la sfârșit, când o să ne săturăm de alergat,
Să ne regăsim îmbrățișați, atunci vom ști că acela este locul nostru, ”acasă”
Și până la urmă.. cu inima plină, să mi te dăruiești complet
Să facem amândoi ... ”dragoste”! ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu