Odine With Love

Odine With Love

joi, 27 februarie 2014

~ Eu sunt "Fericirea" ~

~ Numele meu este "Fericirea" . 
Eu sunt o parte din vieţile celor care au prieteni,
Pentru că a avea prieteni înseamnă a fi fericit.
Sunt o parte din vieţile celor care trăiesc înconjuraţi de oameni ca tine,

Sunt o parte din vieţile celor care cred că ziua de ieri a trecut,
Că mâine este viitorul şi astăzi este un cadou.
Celor care cred că timpul este responsabil de rezolvarea tuturor problemelor,
Reconstruirea inimilor şi a rănilor vindecate.
Eu sunt o parte din vieţile celor care cred în puterea iubirii.
Celor care cred că iubirea e partenerul de drum al oricărui om.

Eu sunt "Fericirea"  şi am trei fiice alături de mine.
Prima fiică şi cea mai mare este "Prietenia" ,
Cea care are chipul mereu îndreptat către soare şi e sinceră şi veselă.
Prietenia uneşte oamenii, îi mângâie, nu îi răneşte.
O altă fiică este "Înţelepciunea" ,
Care merge întotdeauna mână în mână cu tatăl " Timp" 
Şi care creşte odată cu el către mine. 
Însă cea mai mică fiică este " Dragostea" .

Ahh, aici mai trebuie să lucrez alături de ea,
Pentru că uneori este atât de încăpăţânată. 
De fiecare dată îmi spune:

"Eu am fost făcută să trăiasc în două inimi, nu doar în una". 
Dragostea este complexă, dar şi cea mai frumoasă!
Şi atunci când începe să facă rău, vine tatăl " Timp" , alături de cele două surori " Prietenia"  şi " Înţelepciunea" şi împreuna vor vindeca rănile deschise.
Aşa că nu uitaţi niciodată:
"  Totul trece şi se vindecă în cele din urmă, chiar şi ceea ce nu a fost şi ce nu a reuşit să ajungă la final.
Important este să credeţi întotdeauna în " prietenie" , " înţelepciune"  şi mai ales în " dragoste" ,
Şi atunci într-o bună zi, EU, " fericirea" , voi bate la uşa ta.
Fă-ţi timp  pentru visele tale şi iubeşte, căci ele te vor conduce către cerul înstelat. ~
~ Odine ~
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu