Odine With Love

Odine With Love

duminică, 19 august 2012

~ Inima de piatra ~


Odata am avut o inima de piatra
Pentru asta m-am pierdut de acasa,
Nu a putut fi dragoste si nu am mai  vrut,
Dar apoi ai aparut tu in viata mea.

Si apoi pietrele au inceput sa cada una cate una,
Iar fericirea a umplut cate putin fiecare zi din viata mea,
O senzaţie atat de dulce si atat de speciala,
Ar putea fi dragoste si daca da, ma rog sa fie adevarat.

Inima mea acum canta un cantec de dragoste
Pentru ca stiu ca a fost trimis de sus.
Inima mea este calda, nu mai exista frig,
Si totul e atat de usor, pentru ca am aripi de aur.

Se inalta cu usurinta deasupra norilor
De asta si cred ca imi vine uneori sa plang,
Iar inima sa-mi cante soapte de dragoste,
Pentru partea din mine care am crezut-o plecata pentru totdeauna.

Cadoul care l-ai dat,
Este atât de important, nu vezi?
Nu mai exista tristete si nici singuratate,
Pentru ca acum inima mea s-a întoars acasa. ~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu