Odine With Love

Odine With Love

marți, 13 mai 2014

~ Eu sunt femeia fluture ~

~ Când ochii-mi înlăcrimaţi te văd,
Pe gene aripi mi se întrevăd
Pe buze îmi răsar doar fluturi,
Atunci când mi le umpli de săruturi.


Fără tine sunt doar o omidă,
Ce stă ascunsă în cocon timidă,
Nu pot vedea lumea fără tine,
Căci fac parte din fiinţele-anodine.

Tu mă faci să fiu importantă,
Să fiu fiinţa ce prin culoare-ncântă,
Să-mi deschid aripile nesigure
Şi să mă transform în fluture.

Să îmi dau drumul în lume fără teamă,
Să te iubesc cum inima mă-ndeamnă,
Şi în stomac să se nască fluturi,
Când o să te am lângă mine-alături.

Eu sunt femeia ce iubeşte ca un fluture,
Şi vreau ca lumea de rele să se scuture,
Doar iubirea să o predic pe pământ,
Dragostea s-o port pe buze şi în cânt. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu