Odine With Love

Odine With Love

joi, 9 octombrie 2014

~ Libertate ~

Revolta este vocea sufletului care a tăcut prea mult
Iar lacrimile sunt inutile în vremuri de revoltă.
Sufletul vrea să taie sârma ghimpată și să zboare ca păsările sălbatice
Să spargă geamurile ferestrei pentru că blochează aerul să intre.
Vreau să fiu acolo unde inima mea se simte liberă și să-mi liniștesc mintea
Vreau să mă trezesc în ciripitul păsărilor și să dorm sub mângâierea blândă a lunii,
Vreau să-mi spăl trupul în albia unui râu și să îmi curăț sufletul cu picături de rouă,
Să mă parfumez cu mirosul florilor colorate ca în visele mele
Vreau să mă întind pe iarbă și să mă întâlnesc cu stelele,
Să-mi sărute obrajii razele de soare, iar vântul să-mi mângâie chipul,
Să-mi deschid brațele larg și să simt că pot îmbrățișa lumea
Să simt că trăiesc acolo unde exista viață! ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu