Odine With Love

Odine With Love

luni, 24 iulie 2017

~ Ești ca prima ceașcă de cafea, dimineața ~

~ Nu știu ce anume iubesc mai mult la tine,
Ești mai mult decât ceva comun, de tine e atașată spontaneitatea,
Zâmbetul unui copil blocat într-un trup de adult,
Un adult blocat într-un trup tânăr, asemeni unui diamant.
Te privesc și e atât de ușor să simt cu tine acei ”fluturași”
Și m-am gândit că nu numai asta e ceea ce îmi place mai mult,
Ci și felul în care mă faci să fiu, agitată, dar confortabil,
Fără inhibiții, fără măști, doar eu și tu, fără să simt dorul cuiva.
Ești ca prima ceașcă de cafea dimineața, atunci când te trezești, 
Atunci când sorbi prima înghițitură din licoarea parfumată,
Când închizi ochii și o savurezi, nici fierbinte, nici rece,
La temperatura potrivită, ce te trezește la viață,
Îți dă energie și îți desenează roșeața obrajilor.
Asta ești tu, dacă ești băut în cantitatea potrivită ești ideal pentru inimă,
Îi redai ritmul perfect pentru a funcționa la capacitatea normală,
Câns ești consumat în cantitate mai mare,
Celălalt, începi să devină agitat și îi este dificil să se mai concentreze,
Dar cu o inima care bate mult mai accelerat, un început de tahicardie,
O poftă de viață și care crează o dependență teribilă,
O stare de care nu vrei să te mai desparți
Și fără ea aproape că ajungi să nu ști să mai trăiești.
Îți pronunț continuu numele, exact ca un somnambul dimineața,
Ești o cafea cu dragoste, o cafea dulce și fierbinte,
O cafea care și rece miroase și are gust la fel de bun,
De al cărui miros și gust m-am îndrăgostit,
Care mă face să mă simt acasă, eu însămi
Și de care, nu m-ar deranja să și mor de supradoză... de tine. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu