Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 27 decembrie 2017

~ Să ne visăm, iubindu-ne ~

~ Dacă mă visezi, atunci să fie un vis plin de pasiune,
Să mă visezi cum ochii tăi mă dezbracă din priviri...
Dacă mă visezi, visează-mă acum... acum când mă iubești...
Nu te trezi, nu mă trezi, continuă să visezi, să visăm,
Pentru că ești, suntem la începutul celui mai frumos vis pe care îl vom avea.
Continuă să visezi, cum corpul ăsta se dezbracă de piele și viață,
Iubește-mă așa cum pământul iubește Soarele,
Cum noaptea iubește Luna,
Posedă-mă de la început până la sfârșit
Și fie ca mângâierile tale tandre să-mi umple sufletul,
Cu infinite plăceri ce devin una cu mine și se unesc în interiorul meu.
Să nu te oprești din a visa niciodată,
Vise pasionale, cum mâinile tale îmi umplu trupul de viață,
Iar trupurile noastre nu mai sunt două trupuri, ci coabitează unul întru celălalt.
De asta nu vreau să te trezești... să ne trezim,
Vreau să trăiesc veșnic în visul tău, iar tu într-al meu,
Să mă găsească răsăritul cum fur nectar de pe buzele tale,
Dansând în trupurile goale, acoperite de fericire, privindu-ne unul în ochii celuilalt.
Visează-mă și te voi iubi fără limite, pentru că te iubesc...
Te iubesc pentru că îmi hrănești aripile cu zbor,
Iar plăcerea ta îmi alimentează dorința,
Pentru că vocea ta îmi gâdilă urechile, iar ecoul ei interiorul,
Pentru că mă înveți în fiecare secundă să merg cu tine de mână,
Pentru că mă descopăr pe mine în depărtare și mă pierd în apropierea ta,
Te iubesc, pentru că îmi tremură toată ființa în prezența ta
Și te simt chiar și când nu ești lângă mine,
Pentru că în spațiul ăla pe care îl respirăm amândoi,
Suntem capabili să inhalăm întreaga lume,
Iar timpul se oprește în timp când ne visăm... iubindu-ne. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu