Odine With Love

Odine With Love

duminică, 22 aprilie 2018

~ M-am îndrăgostit de tine, pentru că ai văzut în mine ceea ce sunt ~

~ M-am îndrăgostit de aerul tău liber, pe care-l transmite esența și profunzimea ființei tale, 
M-am îndrăgostit de ochii tăi calzi și strălucirea din ei, 
M-am îndrăgostit de gura și de magia vocii tale... 
De mâinile tale, care se mișcă nesătule, să exploreze totul,
M-am indragostit de libertatea sufletului ... ce se naste din el si felul în care el se exprimă,
M-am îndrăgostit de simplitatea lui ... de confuziile lui nerezolvate și de îndoielile sale incerte. 
M-am îndrăgostit de solitudinea ta și chiar de mândria ta, plină de forță,
M-am îndrăgostit de modul în care îți trăiești viața, visând într-un mod aparte și dorința de a începe mereu un alt nou 
M-am îndrăgostit de ființa ta și de pasiunea plină de dragoste, atunci când faci dragoste cu mine ...
M-am îndrăgostit ...! 
M-am îndrăgostit de tine... pentru că ai puterea de a mă îndrăgosti de tine, fără să mă atingi nici măcar!
M-am îndrăgostit de tine, pentru că ai văzut în mine ceea ce sunt și nu te-ai speriat de asta...
Așa cum sunt... o femeie care uneori domină, dar atinge tandru,
Care nu provoacă, ci este o provocare,
Nu se grăbește, ci așteaptă momentul potrivit,
Nu merge, curge, nu zboară, plutește,
Nu este pretențioasă, pur și simplu iubește să se bucure.
Nu judecă, analizează, nu caută simțuri, le eliberează,
Nu strălucește, ci luminează
Nu vorbește despre sex, ci vrea să fie profesoară în arta iubirii.
Nu renaște, ci înflorește constant,
O femeie așa cum sunt, care știe ce vrea, cum vrea și când vrea! ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu