Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 20 octombrie 2018

~ Lasă-ți inima să vorbească, pentru inima mea nemuritoare, care bate... doar pentru tine! ~


~ Nu este necesar să faci piramide ca în Egipt,
Sau să ridici toate greutățile din lume,
Pentru a demonstra forța și perfecțiunea.
Nu ai nevoie să mergi desculț întreaga lume,
Să urmezi pașii corecți ...
Nu ai nevoie de cele mai luxoase haine să fii frumos
Și nici toate diamantele sau smaraldele din lume,
Să găsești acea dragoste care te face să vibrezi
Și nici cea mai minunată voce,
Să îți poată cânta versurile sufletului tău!
Nu trebuie să fii în cea mai mare biserică,
Pentru a găsi profunzimea Iubirii
Și nici să înveți vreo limbă ciudată, să te rogi sau să îți găsești calea.
Nu ai nevoie de scări care să ajungă la cer
Și nici clădiri sau avioane să pătrunzi în ionosferă,
Nu trebuie să fii vreun pastor, sau preot, sau vreun ascet să levitezi,
Pentru a simți dragostea deplină, pentru a găsi gloria iubirii,
Trebuie doar să ai curaj să trăiești, să visezi, să respiri,
Dragostea asta imensă, din Edenul din care am venit!
Lasă-ți inima să vorbească, permite-i asta! 
Permite-ți ție și eliberează-te de cel care se sperie de propriul ”eu”,
Simte-mi mirosul peste tot,
Pentru că eu pentru tine cânt, cântecul meu simplu. 
Te aștept, 
Gata să te iubesc oriunde ai fi. 
Dacă ești aici cu mine, este locul tău, 
În noaptea luminată de lună, în brațele mele, unde de atâtea ori ai adormit.
Deschide-ți inima și vino ca un dar,
Fii cadoul meu și hai să trăim acum, fără grabă sau timp,
Lasă-ți inima să vorbească,
Pentru inima mea nemuritoare, care bate, doar pentru tine! ~
~ Odine~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu