Odine With Love

Odine With Love

luni, 16 septembrie 2019

~ Am ales dragostea, pentru a simți viața în fiecare bătaie a inimii! ~

~ Atinge-mă și trăiește în corpul meu,
Reamintește-i pielii mele încântarea atingerilor tale,
Sărută-mă ca și cum m-ai săruta pentru ultima oară,
Atunci când nu vrei să separi sufletul de buze!
Ești acel fulger al iubirii care zboară,
Nectarul delicios impregnat cu pasiune și nebunie,
Refugiu pentru zilele în care nu voi primi sărutul tău,
Speranța buzelor pentru întâlnirile viitoare,
Adâncitura în carne, care arată iubirea devenită artă,
Și strălucirea sufletelor noastre eterne.
În venele tale curge sângele care îmi hrănește pasiunea,
Dragostea disperată și infinită, ce curge ca un foc aprins, aerul pe care îl respir!
Îmi place tot ceea ce nu știu despre tine! 
Așa îmi placi, de când te-am cunoscut ... 
Atât de mult, încât te-am pus într-un colț al sufletului meu ... 
Să arzi sub pielea mea ... 
Indiferent unde mă aflu ... 
Indiferent ce se întâmplă ... 
Pur și simplu... pentru că ești tu!
Vreau să fac cu tine tot ceea ce am făcut deja, de atâtea ori,
Vreau să repet, mângâierile adânci și să disec conștiincios buzele tale, cu săruturi.
Gânduri nelegiuite flutură în mintea mea, 
Acele dorințe, ce călătoresc pe trupul tău,
Pe care dorința le provoacă, ca să-ți aud inima bătând. 
Ești excepția a tot ceea ce am spus că nu voi face niciodată,
Ai devenit proprietarul poeziilor mele
Și mi-am deschis ușile sufletului, cum nu mi-am imaginat vreodată,
Ți-am oferit spații ale pielii mele pe care nu le-a atins nimeni
Și am ales să te iubesc, nebună,
Am ales dragostea, pentru a simți viața în fiecare bătaie a inimii! ~
~ Odine ~


3 comentarii:

  1. Când l-am găsit pe dr. Ogume, care locuiește în Turcia, am avut nevoie disperată de a-mi readuce fostul iubit. M-a lăsat pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în situație. Doar m-a aruncat după 3 ani fără nicio explicație. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă ajute și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste care să ne ajute să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să-mi trimită mesaje din nou și m-a simțit oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis pentru mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Recomand pe dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com. îl puteți contacta pentru oricare dintre următoarele probleme:
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogumenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Banii chiar pot face bani pe internet, vă sfătuiesc să încercați acest loc http://ruleta77romaina.com , pentru că aici pot ridica întotdeauna câștigul, eu sunt sigur că va fi și veți obține totul în același fel-la fel ca mine

    RăspundețiȘtergere
  3. CUM DR ODION MĂ AJUTĂ ÎNTRUCEȘTE-MĂ EX EXITIATOR ÎNAPOI.
    O MULȚUME FĂRĂ MULȚI DE DR ODION PENTRU RESTAURAREA FAPTĂȚII ÎN FAMILIA MEA. Sunt foarte recunoscător dr. ODION pentru munca deosebită pe care a făcut-o pentru mine și familia mea. Am fost căsătorită 19 ani până când o femeie a venit și mi-a distrus căsnicia și familia. Ultimii ani au fost tristi pentru mine fara sotul meu. Sunt foarte recunoscător și recunoscător pentru DR ODION. De când a lucrat pentru mine, soțul meu s-a întors la mine și la copiii noștri, rugându-ne să-l iertăm. Înainte de a contacta DR ODION, soțul meu mă ura în măsura în care nici măcar nu voia să mă mai vadă. Înainte de revenirea soțului meu eram foarte jos, frustrat și singur. Cealaltă femeie era întotdeauna în cale. DR ODION mi-a dezvăluit că această femeie îmi ținea soțul departe și chiar mă făcea să fiu bolnavă. Am găsit DR ODION prin recomandarea unui prieten. La început nu eram sigur pentru că mă îndoiam de turnarea vraja. După consultația DR ODION, mi-a spus că doamna a aruncat o vrajă soțului meu doar pentru a-l păstra doar pentru el și mi-a spus articolele pe care trebuie să le cumpăr. La 2 zile după ce DR ODION și-a aruncat vraja, soțul meu s-a întors la mine în genunchi și a început să mă roage iertare. Sotul meu imi spune si imi arata zilnic cat de mult ma iubeste si chiar vreau sa spun un lucru foarte mare multumiri lui DR ODION. Avem chiar un succes mare de bani. Viața mea despre care am crezut că s-a terminat este acum o viață fericită alături de soțul meu și de copiii noștri. Vă rog, dacă aveți o problemă ca și cum am avut chiar divorț, contactați imediat DR ODION. El îți va schimba viața pentru totdeauna, iar cea mai bună parte este că munca sa nu dăunează nimănui. Contactați-l imediat prin e-mail: (drodion60@yandex.com) sau sunați / Whattsapp numărul său de telefon mobil +2349060503921 contactați-l acum și problemele dvs. vor fi rezolvate pentru totdeauna. Vă mulțumim încă o dată DR ODION pentru marea ta muncă

    RăspundețiȘtergere