Odine With Love

Odine With Love

vineri, 12 februarie 2021

~ EL...!! ~

                                    ~ EL,
Îmi spune ”te iubesc” cu privirea,
Cu acea magie ce trăiește în acei ochi care îmi ating inima,
Aceiași ochi care mă omoară, dar cei care mă reînvie.
Cei care știu să mă miște înăuntru și să provoace în mine, în același timp,
Pace, eternitate și cutremur .
EL,
Îmi atinge sufletul fără mâini,
Cu melodia vocii sale senine și magnetismul zâmbetului său,
Cu emoție și pasiunea care o emană prin fiecare por al pielii sale ...
Îmi spune atât de multe fără cuvinte ...
Ce sentiment incredibil,
Să găsesc în acele tăceri,
Spațiile care sunt cântece-O bucată de Rai,
Care mă supără și dar în același timp, îmi umple întreaga viață ,
EL.
Totul meu!!! ~
~ Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu