Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 27 septembrie 2023

~ Nu vreau să mă opresc niciodată, să te respir! ~

~ Ce secret păstrează zâmbetul tău atât de deschis,

Buzele tale care atunci când mă sărută  ...topesc orice aisberg

Cu sărutări lente şi pasionale

Și sălbatice, de parcă nu ar mai exista mâine?

Mâinile tale lungi și venoase, 

Care știu cum să stea calme și relaxate,

Puternice si ferme când se sprijină de talie mea

Dar atât agere când îmi mângâie fața, ceafa... spatele.

Totul la tine este simplu... 

Ești atât de simplu și atât de capricios

Încercând constant să mă exorcizezi cu esența ta,

Făcându-mă să mă comportă ca o nebună, să-mi pierd orice urmă de rațiune.

Ce pact ai semnat și cu cine, să topești toate forțele și toate zidurile din calea ta?

Încerc atât de mult să înțeleg ce este atât de special în ochii tăi,

Dacă par atât de normali, de privirea ta proaspătă și singuratică,

Calmă, dar care scormonește până în adâncul măruntaielor mele.

Încerc să-mi recapăt controlul, pe care mi-l pierd în preajma ta,

Privesc în ochii tăi și toate eforturile mele de a rămâne fermă se evaporă....

Timpul trece și încă nu înțeleg

De ce sunt atât de speciali ochii tăi...

Și să te respir încet... Nu vreau să mă opresc niciodată, să te respir! ~
~ Odine~ ~


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu