Odine With Love

Odine With Love

luni, 9 decembrie 2013

~ Iubirea mea ~

~ Gura ei pe care tu o saruti,
E buza mea pe care crezi ca o savurezi,
In ochii ei crezi ca plutesti,
Dar sunt ai mei, in care plutesc lacrimi.
Pulsul ei este cel care il simti,
Insa e corpul meu care pulseaza greu.
Alaturi de ea visezi noaptea,
Insa in visele mele locuiesti.
Pe ea o tragi de par,
Iar radacinile parului meu ard.
Pe ea o zgarai pe spate,
Si sangele meu este cel care curge.
Ea tanjeste dupa inima ta,
Iar a mea sufera.
Ma cauti in toate femeile,
Dar nu ma vei gasi in niciuna... si nici nu sti.

Dragostea mea nu este alcatuita din sange fierbinte,
Care apoi sa se raceasca la prima pala de vant.
Dragostea mea nu e slaba,
Iar sursa este necunoscuta.
Iubirea mea este puternica
Dar orice lovitura ignoranta o raneste.
Dragostea mea este atat de delicata
Dar trebuie luata de sub pielea careia ii apartine.
Iubirea mea este la plural
Si atat de multi nu stiu ca exista.
Iubirea mea este a mea
Este geloasa, egoista, posesiva, dar unica.
Dragostea mea e la fel de nebuna ca o furtuna de foc
Dar este la fel de calma ca si timpul.
Dragostea mea este facuta din imaginatie si... cantec de vioara. ~
~ Odine ~

Un comentariu:

  1. * * *

    Ingaduie-mi sa plutesc departe, acolo unde-mi zboara visul.
    Este un loc, niciunde, unde totul se sfarseste;
    Fara sperante, fara vorbe, fara voce, fara sunet,
    Fara calatori osteniti, pe o carare goala, fara nasteri, fara moarte,
    Fara trup, fara noapte, fara zi si fara zori in acelasi vid.

    poezie de Maitreyi Devi din Dragostea nu moare

    RăspundețiȘtergere