Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 27 septembrie 2023

~ Tu, ești urma pașilor mei! ~

~  Aș vrea să fiu o carte,

Să-mi decojești foile, frunză după frunză

Și fiecare cuvânt de afecțiune să-l citești,

Adăpându-te din esența iubirii mele,


Aș vrea să fiu o carte,

Nu o carte pe care să nu o citești niciodată,

Ci o carte cu un parfum sublim

În ale cărei pagini să spună,  cuvinte care mă ard ca focul.

.

Aș vrea să fiu o carte,

O carte în care fiecare pagină să strălucească

Și fiecare literă să fie bucurie și să rămână în inimă

Ca simbolul iubirii, al rugăciunii în biserică


Aș vrea să fiu o carte

Simplă și sensibilă, dar un cadou pentru tine,

O carte scrisă, cu versuri tandre

Să poți citi, ceea ce eu nu-ți pot spune, că tu, ești urma pașilor mei!  

~ Odine ~ 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu