Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 19 noiembrie 2011

~ Iubirea, comoara de pret ~


~ Cand iubirea si pasiunea straluceste ca o lumina orbitoare
Vei stii ca nu e nimic din ceea ce nu ai putea face,
Urmeaz-o de-a lungul valului ei purpuriu
Catre caile intortocheate ale iubirii.
Te ineaca de ras si te intoxica, te rasuceste in sus si in jos
Periculos , dar atat de minunat sa simti.
Am fost pierduta in adancimile si intunericul noptii
Fara directie, fara o raza de speranta
Cand am vazut focul iubirii stralucind
Toate furtunile s-au raspandit,
In umbra caldurii si tandretii iubirii.


Am fost o straina pe pamant de-a lungul vietii,
Intr-un pericol constant, sa fiu ranita, dar ceea ce am gasit
Printre toate ranile, am gasit comoara cea de pret.
De-a lungul tandretii si caldurii iubirii,
Intotdeauna iubire, infinita iubire,
Neperturbata sau divizibila
Ce se stabileste asa frumos in inimi.
Doua inimi care stralucesc,
Cu dragostea in suflet, intotdeauna cu dragoste,
De neoprit si nestavilit.
Ca stelele care stralucesc etern,
Ca un strop care cade si se contopeste cu oceanul,
Iubire pentru vecie, pentru ca iubirea asta e pentru mine si pentru tine. ~


2 comentarii: