Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 19 noiembrie 2011

~ Poemul asta e pentru tine ~

Poemul asta e pentru tine
Si e din sufletul meu.
Este cartea ce am scris-o pentru tine
Pe care o vei citi atunci cand vei imbatrani.
Acum eu sunt o umbra
Si nelinistita ca un intreg imperiu,
Caci tu esti cel ce m-a eliberat.

Te-am vazut privind luna
Si nu ai ezitat sa ma iubesti cu ea.
Te-am vazut respectand florile in vant
M-ai ridicat pe stanci si m-ai iubit cu ele.
Pe nisipul fin, printre pietricele si linia tarmului
M-ai intampinat in cercul tau
Mai  mult decat un oaspete de pret.
Toate astea s-au intamplat
In adevarul timpul
In adevarul trupului.
Te-am vazut cu un copil
Mi-ai cumparat un parfum si chipul lui
Semana cu mine.

Iar seara pe masa din bucatarie
Ma intampinai cu mancare si lumanari
Si mii de taine de iubire.
Ti-am carat greutatile
Si te-am dus spre pamantul meu,
Am vizitat locul unde am vazut lumina zilei
Inainte de a fi destul de mare
Si tematoare,
Sa ma nasc din nou pentru tine.
Te vreau pentru ceea ce esti,
Mi-ai dat mai mult decat pe tine
Mi-ai impartasit frumusetea ta
Asta am invatat in noapte cu tine.

Imi amintesc privirea din oglinda
Care o aveai cand ai plecat
Dupa ce mi-ai dat ceea ce ai promis,
Atata timp.
Acum sunt  in umbra timpului,
Am timp pentru ratacirile mele
Si ma misc
Cu energia si rugaciunile tale,
Si ma misc
In directia rugaciunilor tale
Pentru care ingenunchiezi in fiecare seara.
Ca un buchet de flori
Intr-o pestera de oase,
De-a lungul fruntii mele
Ma indrept catre DRAGOSTEA
Pe care am visat-o pentru tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu