Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 3 decembrie 2011

~ Multumesc ~


~ Daca buzele ni se intalnesc, suntem indragostiti,
Saruta-ma, saruta-ma usor,
Imbratiseaza-ma si spune-mi ca esti al meu,
Si du-ma la poarta Raiului.
Te doresc mai mult si mai mult,
Esti ca o simfonie, cea mai frumoasa sonata,
Si esti insasi inima mea.
Usa este deschisa catre inima mea,
Esti ca mierea pentru mine si eu sunt o albina.
Nu mi-e teama sa plang de iubire
Pentru ca e mai bine decat sa tin in suflet,
Si nu ma voi simti linistita,
Decat atunci cand vei fi alaturi de mine.
Esti alaturat de mine asa cum e cifra doi, langa trei,
Si cum ele nu lipsesc din numaratoare,
Asa nici tu nu ai putea lipsi de langa mine.
Daca soarele va refuza sa rasara, eu tot te voi iubi,
Si in momentul in care muntii se vor narui in mare,
Tot vom fi eu si tu.


Stropi de ploaie, lacrimi de iubire pierdute, si in zilele ce trec,
Iubirea mea e mai puternica, alaturi de tine nu e greseala
Vom merge impreuna pana cand vom muri,
Esti inspiratia mea, esti muza mea din vis.
Iar azi, lumea mea rade,
Mana ta in mana mea, mergem alaturea,
Iti multumesc pentru ceea ce am, pentru ceea ce esti pentru mine.
Fericire, fara tristete, fericire si bucurie. ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu