Odine With Love

Odine With Love

vineri, 7 noiembrie 2014

~ Cine ești tu? ~

~ Ești, tu, 
Cel care aleargă prin venele mele 
Ești tu grefa lipită de inima mea,
Ești vulcanul care emană căldură
Și răbufnește ca o lavă fierbinte plin de pasiune.

Ești, tu,
Vântul puternic care spulberă
Umbrele bolii ce se instalează în suflet,
Vântul care împinge distanța să plece
Și o adună făcând-o tornadă în mințile mele.

Ești, tu, 
Soarele care îmi luminează iernile furtunoase;
Mugurii ce explodează în primăvară;
Ești tu, vocea calmă care-mi mângâie sufletul,
Și cea care îmi răscolește fluturii omidă din stomac.

Ești tu,
Terenul minat de care aș încerca să fug
Ești ca o beție din care nu m-aș trezi,
Ești durerea amurgului amestecat cu zâmbetul răsăritului
Ești ploaia care îmi răsare în ochi, din diamantele inimii. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu