Odine With Love

Odine With Love

duminică, 22 ianuarie 2017

~ Iubește și zboară ~

~ În zori, o pasăre mi-a spus, ”zboară”
- Nu pot, eu sunt om, nu am aripi, i-am răspuns.
- Și atunci, cum e posibil ca tu, un om să vorbești cu o pasăre?
- Păi nu cred că vorbesc cu tine, cred că totul e în fantezia mea.
- Este exact la fel...”zboară”
- Nu cred că pot, este o utopie.
- Sau mai degrabă o femeie care nu crede că poate.
- Ba da, cred că pot, am vise, speranțe...
- Atunci închide ochii și zboară, chiar acum.

Am închis ochii, așa cum mi-a zis pasărea,
Mi-am anulat ura, mi-am alungat judecățile,
Iar atitudinea mea de visătoare m-a făcut să cred că pot,
Că în călătoria și zborul meu nu există gol
Și am înțeles că poți merge mai departe dacă ai credință,
Că până și ochii orbi pot vedea din nou, dacă iartă ceea ce i-au orbit,
Că poți zbura în pace fără a cere ceva, singura condiție e iubirea,
Că misiunea noastră ca oameni este să zburăm aproape de Dumnezeu,
Să fim umili, conștienți de slăbiciunile care le avem,
Pentru că avem libertatea de a face bine, sau rău,
Liberi să îmbrățișăm iubirea sau disprețul,
Libertatea de a simți sau a fi paralizați,
Liberi să spunem ce credem sau de a ne exprima prin tăcere,
Că avem libertatea cea mai de preț, de a fi liberi,
Liberi de a iubi,
De a iubi binele etern,
A proteja universul, iubindu-ne ca oamenii.

Am deschis ochii și am întrebat pasărea,
- Care este numele tău? Cine ești?
- ”Eu sunt poezia ta” , mi-a răspuns și a privit spre zare. Poți zbura oricând dorești, darul tău este să dai din aripi, puterea ți-o dă spiritul tău, motorul e inima ta, înțelepciunea este în ochii tăi, singurul lucru pe care trebuie să îl faci, este să-ți păstrezi sufletul. Să zbori, să nu îți fie teamă, Dumnezeu are grijă de tine și te iubește necondiționat, oricâte greșeli vei face. Să nu-ți abandonezi zborul niciodată, În esență cuvântul tău vibrează, ele sunt pline de viziune și experiență de a te reconstrui. Asta e misiunea pe care o ai în existența ta ca om, să iubești fără să te oprești vreodată. Să nu te oprești vreodată, să iubești zburând și să zbori iubind. ~
~ Odine ~
Îți mulțumesc că m-ai făcut să-mi văd aripile, că mi-ai dat curaj să zbor, atunci când nu credeam nici măcar că mai pot fi om.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu