Odine With Love

Odine With Love

duminică, 29 ianuarie 2017

~ Dumnezeu te-a făcut așa, pentru mine ~

~ Sunt visul care se desfășoară sub pupilele ochilor tăi,
Cuvântul care ia naștere sub tăcerea ta,
Gândul ascuns care-ți cunoaște dorința,
Esența plăcerii unui scâncet, fără suflare,
Rațiunea ilogică a unei contradicții neterminate,
Interesul cel mai dezinteresat,
Planul difuz al conștiinței tale,
Acea parte care îți modifică temperamentul, 
Numele care nu îl poți pronunța, dar care se pierde în brațele tale.
Vocea ta mă dezmiardă când îmi șoptește numele
Și se lipește de urechile mele într-un mod ciudat,
Cuvintele tale răsună în interiorul meu,
Ca savoarea unui sărut.
Te iubesc cu fiecare moleculă
Îmi place să mă pierd în parfumul tău,
Să mă găsesc cu ochii pironiți spre stele.
Îmi place râsul tău, gura ta,
Îmi place cum mă liniștești cu calmul tău,
De parcă Dumnezeu te-a făcut așa exact pentru mine,
Să-mi completezi nebunia și lipsurile.
Noaptea întotdeauna pare infinită în brațele tale,
Când adierea mâinilor tale lasă locuri secrete pe corpul meu,
Când totul pare un vis perfect cu tine, că totul e etern
Și nimic nu e greu de trecut, când casa sufletului meu ești tu.
Nu-mi pasă dacă vor fi ploi ce vor bate în ferestrele noastre,
Că vor trece ierni grele și va trebui să supraviețuiesc,
Nu contează dacă terenul va fi de multe ori accidental,
Nu contează că uneori îmi ești Iad, dar ești fericirea mea,
Căci am știut în ce apă mă arunc și o să înot în ea, pentru că îmi place.
La urma urmei asta e iubirea, să simți că înnebunești
Să faci de toate, să-ți pierzi mințile în numele ei,
Chiar dacă mintea îți luminează viața,
Însă nebunia din iubire, ți-o colorează. ~
~ Odine ~



4 comentarii:

  1. ca de obicei...cum se spune "ai cuvintele la tine" !
    pe când un volum ? eu îl aştept cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos! Foarte frumos! Iubirea ne duce acolo unde simtim cu adevarat, acolo unde ne pierdem mintile iar provocarile sunt o nebunie! Un videoclip fascinant, provocator! Felicitari dragi prieteni! Dor si Odin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iubirea întotdeauna te duce unde ne simțim acasă 😊😊😊❤.

      Ștergere