Odine With Love

Odine With Love

duminică, 21 mai 2017

~ A fost scris... să dominăm iubirea ~

~ Inima mea este pe partea dreaptă,
Pentru că în partea stângă te-am pus pe tine să mă iubești,
Iar acum și inima și mintea și corpul meu îți aparțin.
Te-am lăsat în viața mea..
Pentru că am înțeles, că nu pot să lupt cu propria-mi inimă,
Am decis să te iubesc...
Pentru că am simțit, că altfel nu voi mai putea exista,
Te-am pus pe locul principal...
Pentru că mintea mea este tot timpul ocupată cu tine.
Amândoi suntem un foc pur,
Care ard cu priviri care se caută, săruturi interzise,
Mâini care se strâng de jur împrejur,
Două corpuri care se refugiază, doi îndrăgostiți,
Două trupuri ce dansează , conduse de sentimente și dorință.
Noaptea trecută amândoi am fost paranteze eterne de timp
Am transformat elementele naturii în decor de păcat,
Și nimeni nu știe despre ce vorbesc tăcerile din ochii noștri,
Despre cântecul care toarnă lavă incandescentă,
Sau pielea lovită de buze și urme de dinți.
Ochii tăi îmi dau lumină ca zorii zilei,
Gura ta îmi dă viață și pentru ea respir,
Vocea ta este cadența simțurilor mele,
Pentru inima mea,
Iar tu.. tu ești dorința mea ascunsă
Cea pe care o aștept ca un răsărit de Soare.
Pentru că a fost scris ca eu și tu să devenim un manuscris,
Cu săruturile, îmbrățișările, cu bucurii și extaz,
A fost scris ... iar acum ne protejăm pentru că a fost scris,
Ca tu și eu să dominăm iubirea, ca tu și eu, să devenim unul. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu