Odine With Love

Odine With Love

luni, 14 august 2017

~ Conjug relația ”noi doi” la mai mult ca perfect ~

~ Ce pot face cu nebunia asta care o simt pentru tine?
Când respirația mea se potrivește cu a ta
Când mă ridici și mă duci în pat și simt că zbor
Și cădem amândoi de parcă viața vine la pachet în doi...
Cum pot oare să mă controlez?
Atunci când mâinile tale încep călătoria pe pielea mea,
Iar puterea mea de a rezista se evaporă total,
Lăsându-te să mă posezi fără să îți mai opun rezistență...
Cum să mă simt altfel în brațele tale, decât mai mult ca perfect?
Fiecare bătaie a inimii moare și revine la viață de mai multe ori
Când simt că mă ridic până la cer, ating înaltul și cobor pe pământ,
Ca o pasăre care vrea să se cuibărească la pieptul tău...
Cum să mă simt altfel în la pieptul tău, decât mai mult ca perfect?
Să vreau să beau din sursa ta de iubire, căci ea îmi ține de sete,
Să mă hrănesc cu săruturile tale, căci ele îmi alină foamea,
Să fiu o simplă muritoare care are nevoie să bea, să mănânce,
Să simtă pasiunea și să fiu posedată de bărbatul din tine...
Cum să mă simt altfel ca femeie, decât mai mult ca perfect?
Lasă-mă să îți simt bătăile inimii, mirosul pielii,
Să te alint cu privirea ochilor mei, să se sature retina de tine,
Căci toate bătăile inimii mele sunt cu tine și mă abandonez ție,
Mirosul pielii mele miroase a tine, a mâinile tale,
Când ochii tăi ard și mă ard ca o coală de hârtie pe care e înscrisă iubirea,
Toate mă fac să simt și să conjug relația ”noi doi”,
La mai mult ca perfect. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu