Odine With Love

Odine With Love

luni, 21 august 2017

~ Vreau să-mi trăiesc visul ~

~ Nu vreau să visez ...
Pur și simplu... nu vreau să dorm fără să am ceva de câștigat...
Nu vreau doar să dorm ... să visez,
Vreau să fac nopți,  din zilele mele,
Acele zile când totul este diferit ... 
Vreau ca nopțile să fie lumea mea, lumea mea nebună,
Fanteziile mele posibile și imposibile.
Vreau să zbor, să zbor cu tine, pentru tine,
Să fiu un nebun, un poet nebun, un visător.
Să fiu eu, să fii tu, un zâmbet pe fața mea,
Cu lacrimi de bucurie, cântând de bucurie.
Nu vreau să visez noaptea,
Vreau să trăiesc visul,
Să-l trăiesc și în timpul zilei,
Fragmente dintr-un moment,
Să le trăiesc și în timp ce dorm.
Vreau să fiu fericită
Iar atunci când vine noaptea să am o nouă viață,
Care explodează în emoții, senzații, trăiri
Și toate astea nu vreau să le visez,
Vreau să le trăiesc.... cu tine.
Corpul tău, pielea, mâinile,
Atunci când mă atingi,
Gura ta, săruturile, privirea,
Când te așezi lângă mine relaxat și uiți de restul lumii,
Acel moment când ești tu... și atât,
Fără să încerci să faci conversații false,
Chiar și atunci când oftezi
Și-mi spui că mă iubești.
Îți dau nopțile mele albe și visele,
Să le transformi în roșu, în cântec, în fâlfâit de aripi,
Să te sărut căci gura ta îmi dezvăluie răsăritul,
Să-mi pictezi cuvintele în poeme cu vocea ta,
Cu sărutări fierbinți, tăcute, delirante,
Să-mi oferi Soare infinit în nopți de august
Și să spun tuturor, că zilele mele au-gust de ”tine”. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu