Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 8 noiembrie 2017

~Tu... delirul meu, chinul meu... atât de dulce ~

~ Dacă aș putea să opresc timpul, l-aș opri în acele momente în care ne privim ochi în ochi, atât de aproape, încât ne tulburăm de fiecare dată...
Mi-aș petrece o viață doar în acele clipe când îmi zâmbești...
Aș alerga fiecare minut spre tine să-mi repeți cuvintele care mi s-au imprimat în suflet,
Tu... delirul meu... chinul meu atât de dulce,
Tu, ultimul meu gând de astăzi, înainte de mâine,
Gustul meu, secretul meu, păcatul meu pentru care sunt acuzată.
Să-ți spun ”te iubesc” nu e suficient...
Pentru că dragostea mea e atât de mare, încât e dificil să o reduc doar la două cuvinte atât de simple...
Dacă inima mea ar putea vorbi, atunci ai înțelege mult mai mult și mai clar ce simt,
Dar atunci nu cred că ai mai vrea să pleci, sau poate ai pleca pentru că te-ar speria de cât simte...
Înainte de orice nu aș vrea niciodată să te pierd, de asta poate îți dau puțin câte puțin,
Până ce vei înțelege cât de mult mi-ai schimbat viața și viața mea s-a schimbat odată cu tine
Și îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru clipa în care ne-am vorbit prima oară,
Pentru că dacă acea clipă nu ar fi fost, aș fi pierdut persoana pentru care viața mea nu e destul de mare, să o iubească...
... și acum mă opresc aici... doar la... te iubesc. ~
 ~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu