Odine With Love

Odine With Love

duminică, 13 ianuarie 2019

~ Aripile versurilor mele, ești tu! ~

~ Cine sunt eu? 
Fără zâmbetul tău 
Cel car îmi face ziua mai bună
Și mă trezește la viață?
Cine sunt eu?
Fără motivul visului meu
Tu, visul meu de dragoste,
Cu tine în zi sau noapte, visul meu ești tu. 
Cine sunt eu? 
Fără bătăile inimii tale,
Tu ești motivul pentru care oftez
În nopțile mele în care îți visez buzele pe buzele mele.
Cine sunt eu?
Eu, fără haina brațelor tale, aș muri de frig. 
Cine sunt eu?
Fără tine, dragostea mea,
Luna plină a sufletului meu
Dragostea care mă revigorează
Și nu mai sunt umbra singuratică, cea de odinioară.
Cine sunt eu fără tine?
Dacă nu ești alături de mine, 
Inima mea muritoare, nu știe cum să bată, decât pentru tine
Și nu contează greutatea care mă ține legată,
Căci aripile versurilor mele ești tu! ~
~ Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu