Odine With Love

Odine With Love

duminică, 16 decembrie 2018

~ Doi iubiți în deșertul numit viață! (Partea a II-a) ~


~ Suntem doi iubiți în deșert,
În acest deșert numit viață, în care ne-am făcut promisiunea, să ne stingem setea și să o facem sursă de inspirație,
În deșertul ăsta în care ne predăm cu pasiune, unde am aprins un foc al iubirii, iar corpurile noastre se evaporă tremurând în căldura unei flăcări,
Dorință ce ne face să ne explorăm cu satisfacție pielea,
Doi iubiți care fuzionează în focul acestui deșert, care trăiește în mine și în tine și în sentimentele noastre.
Oh, pustiul ăsta în care te-ai dezbrăcat de toate, iar eu ți-am simțit mirosul, iar în acel moment tu și cu mine am devenit ”unul”,
Uniți de aceiași piele, sau prin jugul căldurii care mi-a diluat dorința și a liniștit-o,
Pentru că tu ești hrana sufletului meu și apa din care vreau să beau tot restul vieții mele.
Dacă ar trebui să mor, m-aș evapora în acest deșert, m-aș preda fără regret,
Unde visele mele sunt visele tale, iar gândurile mele, zboară către tine și se alătură gândurilor tale,
Pentru că în deșertul ăsta, unde am simțit viața, ne-am simțit în viață, am fost ceea ce ne-am dorit amândoi să fim... să fim ”doi iubiți”! ~
~ Odine ~

Un comentariu:

  1. Uneori mă întreb cum ar fi fost viața mea dacă nu l-aș fi contactat pe Dr. Ajayi, preotul de vrajă / ​​vodoo. soțul meu este un bărbat grijuliu și iubitor, dar de aproximativ 6 luni este la distanță de mine și de copii, nu-i mai pasă de bunăstarea noastră și abia doarme acasă, am pledat cu el de mai multe ori, dar toate pledoariile mele cad pe surd urechi pentru a fi prieteni sinceri, că 6 luni a fost un iad viu pentru mine. Am încercat chiar să aranjez consiliere pentru el și pentru mine, dar el a refuzat întotdeauna, așa că am ieșit să caut ajutor și am discutat problema cu prietena mea apropiată Arina, ea mi-a povestit despre acest mare doctor vrăjitor numit Dr. AJAYI, care și-au ajutat vărul în căsătoria ei am fost sceptic, dar am decis să încerc, i-am explicat doctorului AJAYI tot ce se întâmplă în familia mea și mi-a spus să fac anumite lucruri acasă, i-am urmat toate instrucțiunile și, spre marea mea surpriză, soțul meu a venit acasă pe a treia zi, spunând că nu știe ce i-a venit că-i pare rău pentru ceea ce ne-a supus mie și copiilor, acum trăim ca o familie și DR AJAYI trebuie să fie mulțumit pentru asta, El este într-adevăr un adevărat jucător de vrăji supradotat de la naștere, dacă treci printr-un moment dificil în relația ta și ai nevoie de o soluție, te rog să nu fii timid sau să te ascunzi în tăcere contactează-l pe DR AJAYI astăzi și recuperează-ți dragostea. îl puteți contacta prin e-mailul său: Drajayi1990@gmail.com sau Whatsapp SAU numărul Viber: +2347084887094 Voi ne întoarcem pentru a-mi mulțumi, asta este o promisiune.

    RăspundețiȘtergere