Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 8 decembrie 2018

~ Numele meu te-a urmat și nu mai știu nici cine sunt! ~


~ Te iubesc din zori până-n seară și chiar și atunci când dorm, eu... eu tot te iubesc ...
Te iubesc în toate dimensiunile, în cele patru elemente, cele patru anotimpuri, cele patru puncte cardinale,
Eu te iubesc, în cele șapte culori ale curcubeului, în cele șapte note muzicale ... în cele douăsprezece semne ale zodiacului,
Te iubesc, cum nu am iubit vreodată...
Te iubesc în toată creația ... te iubesc în vântul din nord, la orizont,
Te iubesc în zilele mele lungi și zilele mele norocoase ...
Te iubesc în miriadele stelelor universului ...
Te iubesc în micul atom, în constelația improbabilă...
Și te voi iubi toată viața!
Te iubesc cu toate gesturile tale prostești,
Îți iubesc zâmbetul, vocea, te iubesc în ceea ce ești !
Te iubesc în toate ... 
În aerul pe care îl respir, în place ploaia care cade, în soarele care arde ... 
În toate, vreau să te iubesc!
Să te iubesc în orele mele de tristețe, 
Pentru că dacă mă gândesc la tine îmi aduci numai bucurie,
Te iubesc când sunt bucuroasă, pentru că dragostea este bucurie
Îmi hrănești existența ... iar tu trăiești în mine. 
Te iubesc, pe tăcute, pentru că nimeni nu mi-a arătat fără cuvinte,
Nevoia de a fi tăcut, atunci când îți place atât de mult,
Te iubesc ... ăsta e cel mai bun mod de a îți spune cum te iubesc. 
Tu ești viața mea,
Numele meu care te-a urmat și nu mai știu nici cine sunt! ~
~ Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu