Odine With Love

Odine With Love

duminică, 16 decembrie 2018

~ Doi oameni care se iubesc (partea I) ~

” Suntem doi iubiți ascunși în noapte, cu teama de a fi descoperiți,
Doi iubiți scufundați în păcat cu nevoia de a-și stinge setea,
Două trupuri care se doresc cu sațietate, cu un jug care îi leagă pe viață și îi incită la dependență,
Unde am renunțat secătuiți, la a mai atârna de rafturile pline de praf ale unei societăți nebune,
Am renunțat la prejudecăți, la complexe, la haine și am ancorat steagul alb, care ne-a adus pace și ne-a liniștit sufletele.
Ne-am predat ca doi iubiți, corp lângă corp, fără să așteptăm  amnistiere, sau conciliere,
Doi oameni războinici, independenți, dar doi prizonieri al iubirii, care s-au pierdut în colțul buzelor celuilalt,
Doi oameni care se iubesc anihilați de focul dorinței, ce îi ridică în extaz până în abisul distrugerii,
Doi iubiți care sunt condamnați la libertatea de a se iubi nebunește,
Două corpuri acoperite de sudoare, care caută hrană, prin căldura mângâierilor ce ating nectarul paradisului, dar care ne duce la închisoare prin păcat,
Pentru că în cele din urmă statutul nostru civil va fi întotdeauna doar amanți... pur și simplu, doi oameni care se iubesc! ~
~ Odine ”






Un comentariu:

  1. Uneori mă întreb cum ar fi fost viața mea dacă nu l-aș fi contactat pe Dr. Ajayi, preotul de vrajă / ​​vodoo. soțul meu este un bărbat grijuliu și iubitor, dar de aproximativ 6 luni este la distanță de mine și de copii, nu-i mai pasă de bunăstarea noastră și abia doarme acasă, am pledat cu el de mai multe ori, dar toate pledoariile mele cad pe surd urechi pentru a fi prieteni sinceri, că 6 luni a fost un iad viu pentru mine. Am încercat chiar să aranjez consiliere pentru el și pentru mine, dar el a refuzat întotdeauna, așa că am ieșit să caut ajutor și am discutat problema cu prietena mea apropiată Arina, ea mi-a povestit despre acest mare doctor vrăjitor numit Dr. AJAYI, care și-au ajutat vărul în căsătoria ei am fost sceptic, dar am decis să încerc, i-am explicat doctorului AJAYI tot ce se întâmplă în familia mea și mi-a spus să fac anumite lucruri acasă, i-am urmat toate instrucțiunile și, spre marea mea surpriză, soțul meu a venit acasă pe a treia zi, spunând că nu știe ce i-a venit că-i pare rău pentru ceea ce ne-a supus mie și copiilor, acum trăim ca o familie și DR AJAYI trebuie să fie mulțumit pentru asta, El este într-adevăr un adevărat jucător de vrăji supradotat de la naștere, dacă treci printr-un moment dificil în relația ta și ai nevoie de o soluție, te rog să nu fii timid sau să te ascunzi în tăcere contactează-l pe DR AJAYI astăzi și recuperează-ți dragostea. îl puteți contacta prin e-mailul său: Drajayi1990@gmail.com sau Whatsapp SAU numărul Viber: +2347084887094 Voi ne întoarcem pentru a-mi mulțumi, asta este o promisiune.

    RăspundețiȘtergere