Odine With Love

Odine With Love

joi, 24 octombrie 2019

~ Vreau să fiu teorema ta, să găsești sub pielea mea rădăcina pătrată! ~

~ Într-o zi ai intrat în viața mea și mi-ai scuturat inima de praf,
Iar acum... sunt beată de tine și de pasiunea pentru tine
Și mă uit la sufletul tău lângă al meu, care se mângâie, se sărută, se iubesc ... 
Cu tine am rupt lumea,
Mi-am asumat toate riscurile și pericolele posibile,
Am mers sub linia subțire dintre rațiune și emoție,
Am simțit mirosuri ciudate în diferite puncte ale planetei.
Nu a fost timpul, a fost momentul,
A fost chimie, cu tine sufletul meu a explodat.
Voiam doar sa fug, sa las o furtună  în spate,
Apoi ai venit tu, mi-ai întins o mână  și mi-ai spus:
“Ridica-te, iar dacă nu poți,  ia-ma cu tine”,
Iar de atunci îți aparțin doar ție!
Mâinile mele când te scriu te mângâie, 
Buzele mele între versuri te sărută,        
Și iau o parte din tine ... 
Mă îmbrac ca o muză, pentru a încolți în cuvinte senzațiile,
Simt că mă respiri, că mă atingi 
Subtil și încet, încât mă gândești, îmi șoptești deși nu te ascult ... 
Vreau să fiu teorema ta,
Să găsești sub pielea mea rădăcina pătrată,
Degetele tale să fie stiloul ce rezolvă funcția erotică geometrică,
Să găsești fracția pe spatele meu, adăugând sărutări.
Vreau să iubesc matematica așa cum îți iubesc mâinile,
Chiar dacă nu înțeleg nimic despre aritmetică,
Dar vreau să-mi fii soluția exactă, a algoritmului iubirii! ~
~ Odine ~


2 comentarii:

  1. Când l-am găsit pe dr. Ogume, care locuiește în Turcia, am avut nevoie disperată de a-mi readuce fostul iubit. M-a lăsat pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în situație. Doar m-a aruncat după 3 ani fără nicio explicație. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă ajute și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste care să ne ajute să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să-mi trimită mesaje din nou și m-a simțit oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis pentru mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Recomand pe dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com. îl puteți contacta pentru oricare dintre următoarele probleme:
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogumenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. O temă bună, vă mulțumesc foarte mult pentru a împărtăși arta ta până acum! Sper că https://justnaturallife.com/prostamin/ va ajuta toți oamenii să simtă dragostea adevărată fără probleme de sănătate! La urma urmei, aceasta este o parte foarte importantă a vieții, așa că lăsați-o să vă aducă doar plăcere și fericire!

    RăspundețiȘtergere